poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Przepraszam.

Przepraszam wszystkich za to że mnie nie było. Nie było ponieważ byłą u mnie awaria z internetem.

PRZEPRASZAM WSZYSTKICH!!

piątek, 6 kwietnia 2012

Skróty. SB:D

Każdy z nas NA PEWNO używa jakiś skrótów. A ja wam podam takie skróty, które ja używam. Nie, które częściej nie które rzadziej. Od razu informuję, że nie które wymyśliłam kiedyś i ich używam. Nie muszą być w słowniku skrótów czy czymś tam:PP
No to tak.
bd - będę, będą
ogl. - ogólnie
zw - zaraz wracam
spx. - spox
nw. - nie wiem
gg - wszyscy chyba znają ten skrót:)
nk - ten też:P
nktl - nkTalk
wcn. - wcale że nie
nmzc. - bardzo znany skrót. Nie ma za co.
ok. - Znany na całym świecie. Okej
mżn. - myślę że nie
SMS. - Wiadomo esemes:P
MMs- ememes
godz, min, cm, dm, m, km, sek., mm itp. - znane z mojej znienawidzonej matmy!
bznd. - beznadzieja, beznadziejnie
A no i z polaka typu. itp. Czy coś
sb. - sobie
Chyba  znam więcej tylko nie przypominam sb:D


:DD

czwartek, 5 kwietnia 2012

Rzucające się kolory w oczy?

Ten post zrobiłam z racji, tego że dziś kupiłam DWIE pary spodni.

Kupiłam zielone i wściekły pomarańcz rurek. Mi ogromnie się podobają. Później obiecuję, że dodam  ich zdj. Zielone mają pasek. Pomarańczowe nie. Zakupiłam je na TARGU:D A, co tam. Zielone z paskiem kosztowały yyyy. A 60zł. Natomiast pomarańczowe za 48zł. 
Chciałam kupić sobie spódnicę na święta. I przyznam. Była jedna taka ślicznaaaaaa! I do niej był żakiet z podwijanymi rękawami w paski. Ale... Nie kupiłam. Dlaczego? Bo zakupy ,,sponsorowałą'' mi mama. I nie chciałam jej naciągać. Ale na prawdę miałąm taką ochotę ją kupić. Tak mnie ciągnęło, że... Ale cóż. Nie kupiłam:(()) Mówi się trudno. Może jeszcze dostanę taką kieckę kiedyś:)) Trzeba być dobrej myśli:)



środa, 4 kwietnia 2012

WIOSNA! W końcu...:D

Dziś chyba żaden z nas nie miał na sobie czapki. Było cieplutko... I jest!


A więc. Coś nowego. Kilka fajnych ciuszków na lato/wisona 2012r.. Ubrania znalazłam w FANKENSOUL którego LOVAM:))♥


Piękne T-schirty i topy:)

Ta jest CooL. Niesamowicie mi się podoba. Fajna jest. Niby prosta, a... MA COŚ W SOBIE:D Chodź nad jej kupnem bym się naprawdę zastanowiła. I nie wiem czy bym kupiła. A wy?



 A ta śmiechowa. Chyba ją kupię! Chodź COLA mi szkodzi to bluzka PIERWSZA KLASA! Fajna. Była chyba jeszcze z pepsi. Gdybym miała ją kupić to bym chciała, aby była dłuższa i miała ciut dłuższe rękawki.


  A ta super! Fajna. Nie myślcie, że dla dzieci. Wcale, że nie Kazdy ma w sobie małego dzieciaka A tą bym kupiła. Na serio. Bez zastanowienia. Chyba...:D




A teraz bluzy i nie tyleczko:) 
Fajna jest ta u góry. Podoba mi się. A moja koleżanka ma taką samą, tylko że tło białe. Jest naprawdę fajna. I bym ją kupiła. Fajnie leży. Tylko na osobie nie grubej. Fajnie wygląda z rurkami. Mi ogl. się ogromniaście podoba się:DD


Ta jest fajna. Chodź jest zwykle czarna i ma napisy to  jednak fajna. Fajne ma to No1. Fajna, fajna:))










Schort znalazłam dwie pary. Takie same aby inne kolory. Jedne szare drugie czarne. Nie są o do końca schorty tylko rybaczki. Nie lubię używać nazwy RYBACZKI.






O te są fajne. Zwykłe ale COOL:)I prawie do wszystkiego pasują.






A nie są inne.:D


A takie to mam. POLECAM. Ale ja ich nie kupowałam w soulu:) Są MEGA wygodne i warto je kupić.




A tu spodnie. Bo jeśli dziś jest ciepło to nie wiadomo czy jutro. A tak nawiasem mówiąc to jutro jadę na zakupy po kieckę:>


Czarne rurki. Fajne. Fajnie wyglądają z tymi podwiniętymi nogami. Jej co ja plotę nogami. NOGAWKAMI. Są naprawdę fajne.::) I pasują na każdą okazję.:P




O takie mam tylko bez suwaka i ja mam grafitowe. I fajnie pasują do takiej mojej koszulki. Potem może dam zdjęcie. Ale poszxłam w nich też na jakąś akademię i też było GIT:PP






Takie spodnie mi się OGROMNIE podobają! Takie niby dresy ale pasują nawet do szpilek:) Takie fajnaśne. Mi sie podobają. A jakie jest wasze zdanie?




Ahhh... To co lubię! Ostre kolory rurek. Ja sama mam zielone, pomarańczowe i arbuzowe. Są świetne! Mi się podobają! I mają fajne podwijanki!






Fajne. Mi się okropnie podobają te ,,podwijanki'' jak ja to nazywam. Fajne. Z nnudnych rurek można zrobić fajne spodnie:)




Takie spodnie to dopiero:
1.Maxi wygoda!
2.Modne są!
3.Mają fajne ściągacze.
Mam takie, tylko że z paskiem i trochę bardziej ścisłymi ściągaczami u dołu.








A te to identyczne jak u góry.



...




















:))

Hej, hej znów:) 30!

Hejoszka znów po małej przerwie. Nie mogłam wcześniej wejść, ponieważ MUSIAŁAM zrobić naprawdę długą i trudną prezentacje multimedialną więc nie miałam czasu. 


A teraz  małe chwalenie. 
Gdy weszłam zobaczyłam 30 wyświetleń! Wiem, że to nie olbrzymio ale zawsze to coś!


Nie długo, może zrobię konkursik z nagrodami:)


A teraz coś ze szkoły. Przyszłam do domu cała mokra. Leciało ze mnie jak z prsznica:D Opowiem co było TEGOOO przygodą!
W naszej szkole zawsze obchodzi się ,,LANY PONIEDZIAŁEK'' chodź nigdy nie wychodzi w poniedziałek. Robimy go DWA razy w roku. Przed świętami i po. Wtedy są luzackie. I się lejemy. No i na mnie chłopaki upolowali. Inne dziewczyny wiedziały, że będzie lanie więc się pochowały. Zostało aby jakieś 10 dziewczyn. W szkole. A inne w kibelkach. A one sobie chodziły, bo w szkole nie można się lać. Tylko na dworze. No i ja z chłopakami, którzy wcześniej uknuli z chłopakami z V kl, I gim., III gim. uknuli na mnie lanie. Szli sobie ze mną po boisku. Nagle jak nie wyleci z 16 chłopaków  wiadrami i na mnie. Z mojej kl. mnie trzymali a tamci lali. No i było tak przez SZEŚĆ  przerw. JEJ!!!








Mój przypadek.
Ale to nie ja:DD
HE HE HE:PP

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Okres. Dojrzewanie. Wstydliwy problem?

Pewnie dla wielu z NAS tak. Ale nie trzeba się bać. Podam wam kilka porad i może wskazówek jak się zachowywać w okresie dojrzewania. Co robić z miesiączką i ogl. Ten post dotyczy DZIEWCZYN:)


Jak poprosić mamę o biustonosz?
Nie które z nas pewnie mają ten problem. A jak sobie z nim poradzić to proste. Pamiętaj mama też to przechodziła:)
1.Powiedz, że na w-f jest ci nie zręcznie być w samej koszulce. Powiedz, że dobrze by było gdyby ci kupiła STANIK:)
2.Powiedz, że prawie wszystkie albo wszystkie dziewczyny z twojej klasy mają. I jest ci głupio, gdy każda jak się rozbiera to ma stanik, a ty nie masz nic i ci widać piersi.
3.Powiedz tak.:
-Mamo. Mam sprawę.
-Jaką?
-No ale powiem ci jak odpowiesz tak i zrobisz to jutro. Ok?
-No dobrze. A więc?
-Kupisz mi stanik?
-Al...
-Mamo miało nie być pytań.
-Tak. Jutro to zrobię.
U mnie poskutkowało i na drugi dzień miałam pięć staników:D Heh:)
4.Napisz karteczkę i wsadź do portfela. W kieszonkę na grube.




Jak powiedzieć mamie o OKRESIE?
Dostałaś okres. SPX. Ale zostało jeszcze powiedzenie o tym mamie. I tu problem. Ale tu kilka porad.
1.Mamo no bo dostałam okres...
2.Wysłanie sms.
3.Zadzwonienie żeby kupiła ci podpaski.
4Wsadź do koszyka na zakupach podpaski. Sama się domyśli:)


Jak dobrać podpaski i wkładki do okresu, śluzu?
Często dobieramy złe podpaski. Na skąpy okres gigantyczne<jak pampki>:D A na obfity małe. Ale tu pomogę wam dobrać:)
OKRES SKĄPY
Na okres skąpy wystarczą Naturella Clasic









Myślę, że wystarczą:)
OKRES NORMALNY
Okres normalny. Czyi ani obfity ani skąpy. Normalny. Będą dobre Bella for teens:



OKRES OBFITY
Na okres obfity polecam:



Bella Classic
ORAZ


Always ultra na noc. Chodź na dzień w nich chodzić można:)

Myślę że pomogłam:)

W szkole:!D

Uff... Jestem już. Wróciłam ze szkoły. Na szczęście. Ksiądz jak zwykle świrował. YY. Znaczy tak jak ja z chłopkami:D Tylko, że my hy hy... trochę za bardzo i się DARŁ. Nie lubię go. Wredny jest. Więc było śmiechowo. On swoje my swoje i jest git:PP
Hmm. A matma. Sprawdzian miałam. Wszystko przepisałam od matematyka P. Czyli będę miała 5:) Bo to pewne. On ma same szóstki z matmy. I miał na koniec półrocza 6 z matmy. Za to K. Oznajmił nam, że człowiek to gad. A G oznajmił, że dziś mam mózg 1rok. dziecka. Po jutrze 3 a jutro to nie będzie go:)
Ah. Wgl. nasza siedmioosobowa klasa wymiatAA!


A na w-f pan gadał, że to nie fair. <Graliśmy w kartofla> Bo cały czas go wpychamy do środka a po moich zbiciach ma już cztery wielkie sińce. Więc Prosił żebym siły wyżyła na kimś innym:D



A może przejdźmy do innych spraw:)?

niedziela, 1 kwietnia 2012

Takich kilka obrazków.

Mam talent?
Kaktusik A te zdj. To przerobione:)

Takie o.:)
Kolejne


/...
///
ŁAdne??

Lecę:D

Wymarzony pokój.

Moje propozycje zmieniają się co chwila. Ale tu mam fajne zdj.
Jest EXTRA! Taki... Taki... Taki fajny Te kolorki. Taki jedyny w swoim stylu. ORGIINALNY. Chciałabym mieć taki:)

Albo ten...

Znaczy ten to fajowy ale tylko połowa go jest. Resztę to sama bym wymyśliła:D Ale fototapeta jest. *********!Heh:)

No a ten? ŚWIEEETNY!

Tylko kilka elementów bym odjęła

Ale super ten...

. Coool...


Piękności!


Nawet nawet zresztą ten u góry:P

:))

Pięknee! Chcę taki:D Te fotele. Ta fpta.. Yhhhh

HHHHHHHHHmmmmmmmmmmm. Piękne!

Czad!


BOMBOWY!

ŚLICZNOŚCIOOOOOOWY!

Ten jet fajny:)

I dużo, dużo innych...

Ps: Wielu osobom pomogłam na zapytaj w urządzeniu pokoju. Na prawdę wiele osób mi dziękowało. Więc jeśli chcesz to pisz do mnie:)

LoVe TRAMPKI i BALERINKI!:P

Ja po prostu nie przeżyła bym bez trampek. Ja je noszę zima, lato, jesień, wiosna. Oczywiście nie tylko w nich nie!
A to mój wczorajszy zakup:)
Trampeczki♥


Balrinki♥ Ja je uwielbiam. Wygodne, ładne. Pasują do sukienki, spódnicy, dresów:D<NAPRAWDĘ>, dżinsów, leginssów.
A tam w rogu to kwiateczek:D



A tu obiecane buty pastelowe:) Są mega wygodne i wgl. Jestem z ich kupna MEGAŚNIE zadowolona:)
Może nie każdemu się podobają, ale mi tak. Są fajne:))
Może nie takie pastelowe ale coś w tym rodzjau:P

Fryzurka do kościoła:D i do szkoły.

Zapewne my dziewczyny mamy kłopoty z dobraniem fryzury nie raz. Ale tu dam wam kilka porad na jak ą okazję jaka fryzura.
Do szkoły
Może kucyk? Taki wyżej? Fajny jest i często  robię go do szkoły:
Taki zwykły:


Lub taki fajny na bok:
O tak, tak, tak! Ten jest fajniutki!


Albo dobieraniec schodzący na bok? Czy też może kłos od kucyka?




Do kościoła
W kościele ma się czapkę. A jeśli ni to może zwykłe ładnie wyprostowane włosy?


Może to nie są fryzury wybitne, ale fajne.:D

Koszule!

To co uwielbiam. W internetowym Top secret znalazłam extra koszule. Pewnie wy też lubicie koszule? Mam coś tu dla was:
Dla mnie jest świetna. Taka prosta ale ma coś w sobie. Naprawdę jest genialna! koszt 79.99zł! Może nie bardzo tania ale koszula jak dla mnie BOMBA!



 Albo ta! Nie dość, że ma pastelkowy kolorek co jest HITEM to ma bardzo fajny krój i jak dla mnie superowe żaboty:) COOL! Ta koszula kosztuje 49.99zł. Naprawdę tanio jak na te\akie cudeńko!




Te koszule znajdują się w Top secrecie. A znalazłam je w Online top secret:)

Pastelowe kolory 2012!

Jak zapewne wiecie w tym roku bardzo modne będą pastele. Już są! Bardzo ładny jest turkus... PIĘKNY! Sama zakupiłam kilka pastelowych ubrań. Przede wszystkim buty. Zakupiłam i później obiecuję, że dodam zdjęcie tych butów. Obiecuję:D Ale w tym sezonie modne są też wzory kwiatów. Bardzo. Gdy byłam wczoraj na zakupach to było ogromnie dużo bluzek w kwiaty, nawet balerinek, spódnic. Mi też się podobają kwiaty:D Ale może powróćmy do pasteli. Jak już mówiłam mi najbardziej podoba się pstelowy turkus. A szczególnie takie spodnie 3/4. O coś takiego:
Jej! Są świetne! Muszę gdzieś takie upolować:D Są po prostu... BOSKIE! Urzekają mnie. Serio.

Heej:)

Witam wszystkich blogerów i nie tylko. Ten blog będzie poświęcony modzie ale nie tylko. To jest mój pierwszy blog więc proszę wybaczyć mi pewne hmmm... usterki i niedoskonałości. Sami rozumiecie.
Mam 11 lat i mam na imię Dorota.
Zachęcam do komentowania i oglądania:D
Może zrobię konkursy?
Jeśli macie jakieś pytania to proszę pytać.