Kolorowa moda
poniedziałek, 9 kwietnia 2012
Przepraszam.
Przepraszam wszystkich za to że mnie nie było. Nie było ponieważ byłą u mnie awaria z internetem.
piątek, 6 kwietnia 2012
Skróty. SB:D
Każdy z nas NA PEWNO używa jakiś skrótów. A ja wam podam takie skróty, które ja używam. Nie, które częściej nie które rzadziej. Od razu informuję, że nie które wymyśliłam kiedyś i ich używam. Nie muszą być w słowniku skrótów czy czymś tam:PP
No to tak.
bd - będę, będą
ogl. - ogólnie
zw - zaraz wracam
spx. - spox
nw. - nie wiem
gg - wszyscy chyba znają ten skrót:)
nk - ten też:P
nktl - nkTalk
wcn. - wcale że nie
nmzc. - bardzo znany skrót. Nie ma za co.
ok. - Znany na całym świecie. Okej
mżn. - myślę że nie
SMS. - Wiadomo esemes:P
MMs- ememes
godz, min, cm, dm, m, km, sek., mm itp. - znane z mojej znienawidzonej matmy!
bznd. - beznadzieja, beznadziejnie
A no i z polaka typu. itp. Czy coś
sb. - sobie
Chyba znam więcej tylko nie przypominam sb:D
:DD
No to tak.
bd - będę, będą
ogl. - ogólnie
zw - zaraz wracam
spx. - spox
nw. - nie wiem
gg - wszyscy chyba znają ten skrót:)
nk - ten też:P
nktl - nkTalk
wcn. - wcale że nie
nmzc. - bardzo znany skrót. Nie ma za co.
ok. - Znany na całym świecie. Okej
mżn. - myślę że nie
SMS. - Wiadomo esemes:P
MMs- ememes
godz, min, cm, dm, m, km, sek., mm itp. - znane z mojej znienawidzonej matmy!
bznd. - beznadzieja, beznadziejnie
A no i z polaka typu. itp. Czy coś
sb. - sobie
Chyba znam więcej tylko nie przypominam sb:D
:DD
czwartek, 5 kwietnia 2012
Rzucające się kolory w oczy?
Ten post zrobiłam z racji, tego że dziś kupiłam DWIE pary spodni.
Kupiłam zielone i wściekły pomarańcz rurek. Mi ogromnie się podobają. Później obiecuję, że dodam ich zdj. Zielone mają pasek. Pomarańczowe nie. Zakupiłam je na TARGU:D A, co tam. Zielone z paskiem kosztowały yyyy. A 60zł. Natomiast pomarańczowe za 48zł.Chciałam kupić sobie spódnicę na święta. I przyznam. Była jedna taka ślicznaaaaaa! I do niej był żakiet z podwijanymi rękawami w paski. Ale... Nie kupiłam. Dlaczego? Bo zakupy ,,sponsorowałą'' mi mama. I nie chciałam jej naciągać. Ale na prawdę miałąm taką ochotę ją kupić. Tak mnie ciągnęło, że... Ale cóż. Nie kupiłam:(()) Mówi się trudno. Może jeszcze dostanę taką kieckę kiedyś:)) Trzeba być dobrej myśli:)
środa, 4 kwietnia 2012
WIOSNA! W końcu...:D
Dziś chyba żaden z nas nie miał na sobie czapki. Było cieplutko... I jest!
A więc. Coś nowego. Kilka fajnych ciuszków na lato/wisona 2012r.. Ubrania znalazłam w FANKENSOUL którego LOVAM:))♥
Piękne T-schirty i topy:)
Ta jest CooL. Niesamowicie mi się podoba. Fajna jest. Niby prosta, a... MA COŚ W SOBIE:D Chodź nad jej kupnem bym się naprawdę zastanowiła. I nie wiem czy bym kupiła. A wy?
A ta śmiechowa. Chyba ją kupię! Chodź COLA mi szkodzi to bluzka PIERWSZA KLASA! Fajna. Była chyba jeszcze z pepsi. Gdybym miała ją kupić to bym chciała, aby była dłuższa i miała ciut dłuższe rękawki.
A ta super! Fajna. Nie myślcie, że dla dzieci. Wcale, że nie Kazdy ma w sobie małego dzieciaka A tą bym kupiła. Na serio. Bez zastanowienia. Chyba...:D
A teraz bluzy i nie tyleczko:)
Fajna jest ta u góry. Podoba mi się. A moja koleżanka ma taką samą, tylko że tło białe. Jest naprawdę fajna. I bym ją kupiła. Fajnie leży. Tylko na osobie nie grubej. Fajnie wygląda z rurkami. Mi ogl. się ogromniaście podoba się:DD
Ta jest fajna. Chodź jest zwykle czarna i ma napisy to jednak fajna. Fajne ma to No1. Fajna, fajna:))
Schort znalazłam dwie pary. Takie same aby inne kolory. Jedne szare drugie czarne. Nie są o do końca schorty tylko rybaczki. Nie lubię używać nazwy RYBACZKI.
O te są fajne. Zwykłe ale COOL:)I prawie do wszystkiego pasują.
A nie są inne.:D
A takie to mam. POLECAM. Ale ja ich nie kupowałam w soulu:) Są MEGA wygodne i warto je kupić.
A tu spodnie. Bo jeśli dziś jest ciepło to nie wiadomo czy jutro. A tak nawiasem mówiąc to jutro jadę na zakupy po kieckę:>
Czarne rurki. Fajne. Fajnie wyglądają z tymi podwiniętymi nogami. Jej co ja plotę nogami. NOGAWKAMI. Są naprawdę fajne.::) I pasują na każdą okazję.:P
O takie mam tylko bez suwaka i ja mam grafitowe. I fajnie pasują do takiej mojej koszulki. Potem może dam zdjęcie. Ale poszxłam w nich też na jakąś akademię i też było GIT:PP
Takie spodnie mi się OGROMNIE podobają! Takie niby dresy ale pasują nawet do szpilek:) Takie fajnaśne. Mi sie podobają. A jakie jest wasze zdanie?
Ahhh... To co lubię! Ostre kolory rurek. Ja sama mam zielone, pomarańczowe i arbuzowe. Są świetne! Mi się podobają! I mają fajne podwijanki!
Fajne. Mi się okropnie podobają te ,,podwijanki'' jak ja to nazywam. Fajne. Z nnudnych rurek można zrobić fajne spodnie:)
Takie spodnie to dopiero:
1.Maxi wygoda!
2.Modne są!
3.Mają fajne ściągacze.
Mam takie, tylko że z paskiem i trochę bardziej ścisłymi ściągaczami u dołu.
A te to identyczne jak u góry.
...
:))
Hej, hej znów:) 30!
Hejoszka znów po małej przerwie. Nie mogłam wcześniej wejść, ponieważ MUSIAŁAM zrobić naprawdę długą i trudną prezentacje multimedialną więc nie miałam czasu.
A teraz małe chwalenie.
Gdy weszłam zobaczyłam 30 wyświetleń! Wiem, że to nie olbrzymio ale zawsze to coś!
Nie długo, może zrobię konkursik z nagrodami:)
A teraz coś ze szkoły. Przyszłam do domu cała mokra. Leciało ze mnie jak z prsznica:D Opowiem co było TEGOOO przygodą!
W naszej szkole zawsze obchodzi się ,,LANY PONIEDZIAŁEK'' chodź nigdy nie wychodzi w poniedziałek. Robimy go DWA razy w roku. Przed świętami i po. Wtedy są luzackie. I się lejemy. No i na mnie chłopaki upolowali. Inne dziewczyny wiedziały, że będzie lanie więc się pochowały. Zostało aby jakieś 10 dziewczyn. W szkole. A inne w kibelkach. A one sobie chodziły, bo w szkole nie można się lać. Tylko na dworze. No i ja z chłopakami, którzy wcześniej uknuli z chłopakami z V kl, I gim., III gim. uknuli na mnie lanie. Szli sobie ze mną po boisku. Nagle jak nie wyleci z 16 chłopaków wiadrami i na mnie. Z mojej kl. mnie trzymali a tamci lali. No i było tak przez SZEŚĆ przerw. JEJ!!!
Mój przypadek.
Ale to nie ja:DD
HE HE HE:PP
A teraz małe chwalenie.
Gdy weszłam zobaczyłam 30 wyświetleń! Wiem, że to nie olbrzymio ale zawsze to coś!
Nie długo, może zrobię konkursik z nagrodami:)
A teraz coś ze szkoły. Przyszłam do domu cała mokra. Leciało ze mnie jak z prsznica:D Opowiem co było TEGOOO przygodą!
W naszej szkole zawsze obchodzi się ,,LANY PONIEDZIAŁEK'' chodź nigdy nie wychodzi w poniedziałek. Robimy go DWA razy w roku. Przed świętami i po. Wtedy są luzackie. I się lejemy. No i na mnie chłopaki upolowali. Inne dziewczyny wiedziały, że będzie lanie więc się pochowały. Zostało aby jakieś 10 dziewczyn. W szkole. A inne w kibelkach. A one sobie chodziły, bo w szkole nie można się lać. Tylko na dworze. No i ja z chłopakami, którzy wcześniej uknuli z chłopakami z V kl, I gim., III gim. uknuli na mnie lanie. Szli sobie ze mną po boisku. Nagle jak nie wyleci z 16 chłopaków wiadrami i na mnie. Z mojej kl. mnie trzymali a tamci lali. No i było tak przez SZEŚĆ przerw. JEJ!!!
Mój przypadek.
Ale to nie ja:DD
HE HE HE:PP
poniedziałek, 2 kwietnia 2012
Okres. Dojrzewanie. Wstydliwy problem?
Pewnie dla wielu z NAS tak. Ale nie trzeba się bać. Podam wam kilka porad i może wskazówek jak się zachowywać w okresie dojrzewania. Co robić z miesiączką i ogl. Ten post dotyczy DZIEWCZYN:)
Jak poprosić mamę o biustonosz?
Nie które z nas pewnie mają ten problem. A jak sobie z nim poradzić to proste. Pamiętaj mama też to przechodziła:)
1.Powiedz, że na w-f jest ci nie zręcznie być w samej koszulce. Powiedz, że dobrze by było gdyby ci kupiła STANIK:)
2.Powiedz, że prawie wszystkie albo wszystkie dziewczyny z twojej klasy mają. I jest ci głupio, gdy każda jak się rozbiera to ma stanik, a ty nie masz nic i ci widać piersi.
3.Powiedz tak.:
-Mamo. Mam sprawę.
-Jaką?
-No ale powiem ci jak odpowiesz tak i zrobisz to jutro. Ok?
-No dobrze. A więc?
-Kupisz mi stanik?
-Al...
-Mamo miało nie być pytań.
-Tak. Jutro to zrobię.
U mnie poskutkowało i na drugi dzień miałam pięć staników:D Heh:)
4.Napisz karteczkę i wsadź do portfela. W kieszonkę na grube.
Jak powiedzieć mamie o OKRESIE?
Dostałaś okres. SPX. Ale zostało jeszcze powiedzenie o tym mamie. I tu problem. Ale tu kilka porad.
1.Mamo no bo dostałam okres...
2.Wysłanie sms.
3.Zadzwonienie żeby kupiła ci podpaski.
4Wsadź do koszyka na zakupach podpaski. Sama się domyśli:)
Jak dobrać podpaski i wkładki do okresu, śluzu?
Często dobieramy złe podpaski. Na skąpy okres gigantyczne<jak pampki>:D A na obfity małe. Ale tu pomogę wam dobrać:)
OKRES SKĄPY
Na okres skąpy wystarczą Naturella Clasic
Myślę, że wystarczą:)
OKRES NORMALNY
Okres normalny. Czyi ani obfity ani skąpy. Normalny. Będą dobre Bella for teens:
OKRES OBFITY
Na okres obfity polecam:
Bella Classic
Jak poprosić mamę o biustonosz?
Nie które z nas pewnie mają ten problem. A jak sobie z nim poradzić to proste. Pamiętaj mama też to przechodziła:)
1.Powiedz, że na w-f jest ci nie zręcznie być w samej koszulce. Powiedz, że dobrze by było gdyby ci kupiła STANIK:)
2.Powiedz, że prawie wszystkie albo wszystkie dziewczyny z twojej klasy mają. I jest ci głupio, gdy każda jak się rozbiera to ma stanik, a ty nie masz nic i ci widać piersi.
3.Powiedz tak.:
-Mamo. Mam sprawę.
-Jaką?
-No ale powiem ci jak odpowiesz tak i zrobisz to jutro. Ok?
-No dobrze. A więc?
-Kupisz mi stanik?
-Al...
-Mamo miało nie być pytań.
-Tak. Jutro to zrobię.
U mnie poskutkowało i na drugi dzień miałam pięć staników:D Heh:)
4.Napisz karteczkę i wsadź do portfela. W kieszonkę na grube.
Jak powiedzieć mamie o OKRESIE?
Dostałaś okres. SPX. Ale zostało jeszcze powiedzenie o tym mamie. I tu problem. Ale tu kilka porad.
1.Mamo no bo dostałam okres...
2.Wysłanie sms.
3.Zadzwonienie żeby kupiła ci podpaski.
4Wsadź do koszyka na zakupach podpaski. Sama się domyśli:)
Jak dobrać podpaski i wkładki do okresu, śluzu?
Często dobieramy złe podpaski. Na skąpy okres gigantyczne<jak pampki>:D A na obfity małe. Ale tu pomogę wam dobrać:)
OKRES SKĄPY
Na okres skąpy wystarczą Naturella Clasic
Myślę, że wystarczą:)
OKRES NORMALNY
Okres normalny. Czyi ani obfity ani skąpy. Normalny. Będą dobre Bella for teens:
![]() |
Na okres obfity polecam:
![]() |
ORAZ
Always ultra na noc. Chodź na dzień w nich chodzić można:)
Myślę że pomogłam:)
W szkole:!D
Uff... Jestem już. Wróciłam ze szkoły. Na szczęście. Ksiądz jak zwykle świrował. YY. Znaczy tak jak ja z chłopkami:D Tylko, że my hy hy... trochę za bardzo i się DARŁ. Nie lubię go. Wredny jest. Więc było śmiechowo. On swoje my swoje i jest git:PP
Hmm. A matma. Sprawdzian miałam. Wszystko przepisałam od matematyka P. Czyli będę miała 5:) Bo to pewne. On ma same szóstki z matmy. I miał na koniec półrocza 6 z matmy. Za to K. Oznajmił nam, że człowiek to gad. A G oznajmił, że dziś mam mózg 1rok. dziecka. Po jutrze 3 a jutro to nie będzie go:)
Ah. Wgl. nasza siedmioosobowa klasa wymiatAA!
A na w-f pan gadał, że to nie fair. <Graliśmy w kartofla> Bo cały czas go wpychamy do środka a po moich zbiciach ma już cztery wielkie sińce. Więc Prosił żebym siły wyżyła na kimś innym:D
A może przejdźmy do innych spraw:)?
Hmm. A matma. Sprawdzian miałam. Wszystko przepisałam od matematyka P. Czyli będę miała 5:) Bo to pewne. On ma same szóstki z matmy. I miał na koniec półrocza 6 z matmy. Za to K. Oznajmił nam, że człowiek to gad. A G oznajmił, że dziś mam mózg 1rok. dziecka. Po jutrze 3 a jutro to nie będzie go:)
Ah. Wgl. nasza siedmioosobowa klasa wymiatAA!
A na w-f pan gadał, że to nie fair. <Graliśmy w kartofla> Bo cały czas go wpychamy do środka a po moich zbiciach ma już cztery wielkie sińce. Więc Prosił żebym siły wyżyła na kimś innym:D
A może przejdźmy do innych spraw:)?
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)





















